خانما برای یبوست چیکار میکنید😣راه حل چیه

۱۱ پاسخ

من که امتحان کردم جواب داد چند تا انجیر بریز تو قوری بجوشه بعد ابش بخور من دیشب اینکار انجام دادم جواب داد امتحان کن حالا

برا یبوست انجیر بریز به اب تا صبح بمونه بعد هم ابش بخور هم خود انجیره

زیتون شور ک کوچولو هستن و چربی دارن رو مصرف کنید عالیه

سعی کنید اب جوشیده بخورید اونم ب مقدار زیاد خیلی عالیه من هفته ۲۲ بارداریمه خدارو شکر هنوز یبوست نگرفتم انشالله که نینی هامون سالم ب دنیا بیان

شیاف بگو دکتر بنویسه

من شربت لاکسی ژل میخورم

صب ک بیدار میشی قبل هرچیزیییی ی لیوان شیرگرم یا چایی بخور آب رو آتیشه.یا شربت M.O.M

من مجبور شدم لاکسی ژل بخورم.ولی خواستی بخوری از دکترت بپرس حتما

منم دارم میمیرم دکترامروز لاکسی ژل داد ببینم خوب میشم

واییی من که به معنای واقعی پاره شدم😂🥴

من شیر سرد و امتحان کردم بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آلما🥹❤️ مامان آلما🥹❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری