خانما برای نفخ چیکار میکنید؟
من یبوست ندارم ولی نفخ خیلی اذیتم میکنه

۳ پاسخ

قرص جویدنی دایمتیکون بخور

راحت باش تخلیه کن🤭بنداز گردن بچه

دوست من چند روز پیش بهم یه دمنوش معرفی کرد خیلی خوب بود برام
چندتا برگ نعنا خشک ریختم توی قوری با یه تیکه نبات ، آب جوش ریختم و گذاشتم دم کشید
خیلی واسم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری