منم بسیار چیزی که میگی هستم
من شکممو هرکی دید گفت پسره
تا ماه پنج از خوراک افتاده بودم بعدش عاشق انگور و ملون و گوجه سبز بودم
اگه خابالویی احتمالا دختر .البته زیاد ربطی نداره ها😁
من همین علائم داشتم بچم پسر بود
منم همین علاعم داشتم بچم پسر شد
من خیلی سردخترم زرنگ بودم ولی سراین خیلی سنگینم
همه اینا علائم بارداریه ربطی به دختر و پسر نداره که
برای من جنگ رمضان اومدناخواسته تودلم خودشوجاکرده
چند هفته ای
احتمالا دختره.
من تنبل نبودم اصلا اتفاقا چابک تر شده بودم
ولی معده درد زیاد داشتم خیلی گرسنم میشد ولی از بوی روغن و گوشت و مرغ ورب غذا حالم بده میشد
طالبی و هندونه دوس داشتم با غذایی که بوش زیاد نباشه مثل عدس پلو
و عاشقققق گز و شیرینی بودم
هر دو روز یه جعبه شیرینی یه کیلویی میخوردم
من همه این علائمو دارم ولی معده درد ندارم بچمم دختره
منم خنک میخورم لرز میکنم گشنمه ولی هیچی نمیتونم بخورم بدنم میلرزه
میگن تنبل و خابالو شدن از علائم دختره
سختت نیس جانم با ی بچه کوچک
شاید دختره
ولی من ترش میخورم میل ندارم پسره
تو بدن هر کس فرق میکنه. به جنسیت ربطی نداره. خیلی ها علایم مشابه دارن ولی جنسیت بچه هاشون مشابه نیست. من تمام علایمم دختر بود. ولی بچم پسر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.