۲۵ پاسخ

عزیزم دو ماه آمپول اسپارتینا بزن

۸۶ موقع زایمان بودم الان ۷۲ .۳ کیلو کم کنم میرسم ب وزن قبل بارداری .

هستم۵۰.. دوسدارم بشم۶۰

من ۷۲ ام دوس دارم بشم ۶۵

۶۵ ام دوست دارم ۶۰ بشم اما دوست دارم عضله باشه سفت باشه پاهام

موقع زایمان ۷۴ کیلو بودم
بعد زایمان یکم رعایت کردم تو غذا خوردن ( رژیم نگرفتم فقط رعایت کردم) الان به وزن قبل بارداریم رسیدم ۶۳ کیلوام😌

من الان ۶۱ ام دوس دارم ۶۶بشم

قبل بارداری ۶۳
بارداری ۷۲
بعدزایمان شدم ۶۷
الان باز برگشتم رو ۷۴
چن روزه رژیم گرفتم
ان شالله تا ۲ماه دیگه بشم ۶۳

۶۹ کیلوام دوست دارم ۶۳ باشم قدمم ۱۶۵ هست
منم بعد زایمان شدم ۹۸ کیلو

من ۶۹بودم بارداری شدم ۸۸ بعد زایمان شدم ۷۱ ،الانم ۷۵هستم
قدمم ۱۵۸🤣 یک گردالو هستم

۷۳ ام الان دوست دارم ۶۲ باشم😩

من بارداری115بودم بعد زایمان شدم 92الانم شدم 80دیگه از این بیشتر لاغر نمیشم قدم هم 170هست

من 53 قد 160 دوست دارم بشم 60 کیلو

من ۶۲دوس دارم ۶۰بشم

دوست دارم 57 بشم الان 67 ام تقریبا دو ماه رژیم گرفتم 71 بودم

من قبل بچه ۶۴ بودم
بارداری شدم ۸۰
الان ۷۴ :/
باید ۱۰ کیلو کممم کنم‌تا ب وزن قبل بارداری برسم🥲🥲

من ۸۲ ام دوست دارم ۶۷ بشم🥲 قدمم ۱۷۲ ایناس

من هیکلم طوری ک پهلو زیاد درمیارم الان۸۱ کیلو هستم باید بشم۷۲ بنظرم خوب میشم

منم تازه رژیم شروع کردم 110کیلو بودم امروز خودم وزن کردم شدم 105کیلو دوست دارم لاغر بشم

من ۶۳ کیلوام راضی ام قدم ۱۶۶

زایمانم هشتاد بودم
الان۶۴
اوکیم باهاش یکمم شکمم مونده🤣

۵۱ دوست دارم ۶۰ بشم

منم ۷۲ دوست دارم ۶۷ یا ۶۸ بشم رژیم میگیرم میشه ۶۹ اما صورتم خیلی لاعر میشه

وزنم 55
دوست دارم بشم 65

۶۰‌وزنم بالاس ولی ظاهرم خیلی لاغره🫤😑همه ی وزنم به استخوان بندی درشتم میره

سوال های مرتبط