افسردگی که چه عرض کنم دوست دارم با یه قمه ای شمشیری چیزی همه رو به قتل برسونم
منم همینطور ای کاش قرص افسردگی داشتن 🤭
اره همش احساس پوچى ميكنم خيلى بده
نه خیلیح خوشحالم خداروشکر با اینکه شیر زدن 🤭
اره ولی خوب اذیت های شوهرم بی تاثیر نبوده
ماه های اول بارداری
بدجور افسردگی گرفتم داغون شدم
آره خیلی واقعا حس بدیه
اونم وقتی همش تو خونه باشی که بتر🚶🏻♀️
ا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.