قرانی بودنشو نمیدونم ولی شما جدیدترین اسم رو هم بزاری آخرش قدیمی میشه پس اونیرو بزلر ک دوستداری اسم قشنگیم هست🙂
درمورد قدیمی بودنش نظری ندارم ولی قرانی نیست. فارسیه خیلی هم قشنگه❤️
من هم بین نیکا و نهال موندم.دختراولم نیلا
نیکا خیلی قشنگه حتما بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.