بهداشت رفتی کدملیت رو میزنن هشت تا ده سال دوباره میزنن واست، چون وسایل ممکنه استریل نباشه تو اتاق عمل احتمال عفونت هست برا من پارسال نزدن خیلی بد عفونت کردم
یادم نیست کی زدم 😕
اگه ده سال بیشتر گذشته باشه باید بزنی ک عفونت اتاق عمل نگیری
اگه ۱۰ سال از زدن قبلی گذشته باشه اره لازمه حتما بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.