خانما حتما باید برای زایمان کراز زده باشیم ؟

۴ پاسخ

بهداشت رفتی کدملیت رو میزنن هشت تا ده سال دوباره میزنن واست، چون وسایل ممکنه استریل نباشه تو اتاق عمل احتمال عفونت هست برا من پارسال نزدن خیلی بد عفونت کردم

یادم نیست کی زدم 😕

اگه ده سال بیشتر گذشته باشه باید بزنی ک عفونت اتاق عمل نگیری

اگه ۱۰ سال از زدن قبلی گذشته باشه اره لازمه حتما بزن

سوال های مرتبط

مامان میران💙🐥 مامان میران💙🐥 ۷ ماهگی