۶ پاسخ

زرد آلو سنگینه نخوری بهتره چون هواگرمه

زردالو زیادیش خوب نیست اسهال واستفراغ میشی.گیلاس شاید دلپیچه

خیلی هم عالی اشکالش چیه..البته هرچیزی حد داره

منم هرروز میخورم

بخور نوش جان

میوه که دیگخ فک نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوروش👶🏻🤍 مامان کوروش👶🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وپنجم بارداری