خانوما من اسید فولیک ۵ روزی یکی میخورم اشکال نداره؟

۹ پاسخ

عزیزم دکتر به خواهر من ۵داده چون یک سقط داشته ولی دکتر به من یک داده بود دکترت باید بهت بگه چندبخوری

باید یک بخوری اونایی ک ۵ میخورن با نظر دکتر
من کوالی فول میخورم دکتر بهم داد بهتر از فولیک اسید معمولیه همین و بگیر بخور

جیگر درخواست میدی من پرم

دکتر به منم 5 داده اشکال نداره بخور

اگه دکترت داده بخوراگرنه۱بخور
من دکترم بهم۵داده

یک باید بخوری

هر روز 1 دونه بخور

ببین دکترت چی میگه بدن هرکی فرق داره ب منم گفت اسیدفولیک۵ بخورم

زیادیه یک بخور

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وپنجم بارداری