۶ پاسخ

فکرنکنم خوب باشه...ارد برنج رو خودت درست کن و فرنی درست کن بخوره بهتره

ن نده

نه خاصیت نداره شکم پر کنه

دکتر پسر من گف مطلقا نده

اصلااا خوب نیست چون تمام آرسنیک برنج میره تو اون لعابش

ارزش غذايى نداره و دكترها پيشنهادش نميدن
فرنى درست كنى بهتره

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۷ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی