فکرنکنم خوب باشه...ارد برنج رو خودت درست کن و فرنی درست کن بخوره بهتره
ن نده
نه خاصیت نداره شکم پر کنه
دکتر پسر من گف مطلقا نده
اصلااا خوب نیست چون تمام آرسنیک برنج میره تو اون لعابش
ارزش غذايى نداره و دكترها پيشنهادش نميدن
فرنى درست كنى بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.