دخترا کم خونی خفیف دارم چکار کنم بنظرتون؟!

۸ پاسخ

قرص اهنتو مرتب بخور
عدس اسفناج گوشت اینا خیلی خوبن بخور

چهار شیره بگیر روزی دو بار دوتا قاشق رو قاطی یه لیوان آب کن بخور

شیره و خرما خعلی خوبه

اسفناج بخر بپز بعد له کن مبتونی ویلژ سیب زمینی سرخ کنی بعدهمرو بازهم سرخ کن بخور هفته دودفته این کارکن رفع میشه

برو دکتر دارو بده

قرص آهن و اب زیاد بخور

عدس بپز بخور وقرص اهن

منم خفیفه کم خونیم همون قرص اهن خارجی میخورم

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسملم👶 مامان پسملم👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری