من که اصلا کم خون نیستم ولی الان که ازمایش خون دادم دیدم کم خون شدم
اوایل بارداری خوب بود
الان دکترم بهم قرص داد
برای من ۱۱بود واسم سروم آهن ۴ داده هفتهای یکی میزنم
قرص که باید بخوری ......و پسته و قیصیعالیه....عدس ...
منم دچارش شدم قرص اهنمو روزی دوتا بم گفت دکتر بخورم
برای یه سری افراد هم زیادی پایین امپول میدن خوب میشن
دکتر به من آهن داد بعد دید آهنم بالا نمیاد فریتینم رشیده به عدد ۵ بهم سرم آهن داد
قرص بخور و از تغذیه سعی کن تامینش کنی
مشکل منم هست 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.