دخترا با کم خونی توی ماه من باید چکار کنم؟

۸ پاسخ

من که اصلا کم خون نیستم ولی الان که ازمایش خون دادم دیدم کم خون شدم
اوایل بارداری خوب بود
الان دکترم بهم قرص داد

برای من ۱۱بود واسم سروم آهن ۴ داده هفته‌ای یکی میزنم

قرص که باید بخوری ......و پسته و قیصی‌عالیه....عدس ...

منم دچارش شدم قرص اهنمو روزی دوتا بم گفت دکتر بخورم

برای یه سری افراد هم زیادی پایین امپول میدن خوب میشن

دکتر به من آهن داد بعد دید آهنم بالا نمیاد فریتینم رشیده به عدد ۵ بهم سرم آهن داد

قرص بخور و از تغذیه سعی کن تامینش کنی

مشکل منم هست 🥲

سوال های مرتبط

مامان پناه💕 مامان پناه💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی