آپتامیل پرونوترا میدم عالی
آپتامیل ساده اصلا وزن نداد
من نان از اولم همونو دادم راضی ام
من شیرخشک ماجان دادم خیلی وزن میداد فقط به پسرم نساخت دیگه ندادم
بیو میل1 خیلی پرچرب تر از اون شیرای دیگست اصلن از رنگش ک رو ب زردی میزنه هم پیداست خیلی خوبه وزن دهیش هم خوبه
کلی شیرا همشون یکسانه وزن دهیشون ولی خب از لحاظ پرچربی بهتری بیومیل
منم ببلاک میدم عالیه
من گیگوز میدم خوبه
من آپتامیل میدم راضی ام
دکتر بمن گفت وزن دهی همشون یکسانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.