نه بابا برا من ۱۵۵۰ بود دکترگفت خوبه
دلستر ،ماکارونی، آبگوشت ، کته ، نون خامه ایی اگه دیابت نداری
من 33 هفته 1800 بود ک وزنش عالیه
فسنجون بخور.فقط مواظب باش یوبس نشی
خوبه دیگ
وزنش عالیه که
خوبه که وزنش
عزیزم بستنی دلستر ابگوشت مغزیجات و کلا پروتیین واقعا جوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.