۸ پاسخ

نه بابا برا من ۱۵۵۰ بود دکترگفت خوبه

دلستر ،ماکارونی، آبگوشت ، کته ، نون خامه ایی اگه دیابت نداری

من 33 هفته 1800 بود ک وزنش عالیه

فسنجون بخور.فقط مواظب باش یوبس نشی

خوبه دیگ

وزنش عالیه که

خوبه که وزنش

عزیزم بستنی دلستر ابگوشت مغزیجات و کلا پروتیین واقعا جوابه

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی
مامان آیهان وآرتام مامان آیهان وآرتام ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد