۷ پاسخ

ب من گفت کمه سونوداپلرنوشت

نرماله نرماله

مال منم همین بود
دکترم گفت کمه

کمکت میکنه

تصویر

منم ۳۲ ۱۷۵۰ بودش‌لیدی میل خوردم و تغذیم بهتر کردم سه شنبه میرم سونو خداکنه بیشتر شده باشه یکمی کمه

خوبه

نه کم نیست خوبه

سوال های مرتبط

مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری