من یه فولیکول ۱۸تخمدان چپ بود😂😂😂😂
من یکسال بود هرماه میرفتم سونو
دقیقن همون ماه ک نرفتم باردار شدم😂
من نرفته بودم
چه بامزه
من نمیدونم
از کجا میدونید؟
باحال بود 😂😂
قشنگ بود 😂
@سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده
شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار
اگه اوکی بودی اینجا پیام ایتا بده
@nedashaap18
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/page/shophani
🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.