یک عدد فولیکول 24😎

تصویر
۸ پاسخ

من یه فولیکول ۱۸تخمدان چپ بود😂😂😂😂

من یکسال بود هرماه میرفتم سونو
دقیقن همون ماه ک نرفتم باردار شدم😂

من نرفته بودم
چه بامزه

من نمیدونم
از کجا میدونید؟

باحال بود 😂😂

قشنگ بود 😂

@سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده

شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار

اگه اوکی بودی اینجا پیام ایتا بده
@nedashaap18
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/page/shophani

🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱ سالگی