دختر من به جووووونش وصله
همیشه هر جا میرم یه عروسک شبیه جوجه و یه پتو نوزادیشو یه پستونک همراهش و حتما هم خودش باید دست بگیره نمیدونم واقعا چطورترکش بدم🙄🥲😭
و اینک وقتی میخواستن میگفتم پیشی برده دهن زده کثیف شده همم سرشو قیچی کردم دیگ نخوردن
من ۳ هفته ای هست گرفتمشون مال من دوقلوان
چن روز اول ک میخواستن آب با یدونه قند میریختم تو شیشه بهشون میدادم تا چند روز همینطوری ادامه دادم یادشون ک رف همین آب رو هم قط کردم و الان دیگ حتی پستونک تو دستشون هم باشه نمیخورن
بزرگتر شه بیشتر اذیت میشه من ۱۸ماهگی گرفتم خودش راحت شد والا..براش عادی میشه ی هر حال صبور باش
اره شاید، منم ۵ روز دیگه میشه ی ماهه ک دخترمو از شیر گرفتم هنوز ک هنوزه ن شب خواب داره ن روز ، دیگه خودم از بیخوابی مغزم داره میترکه
وای من واقعا به این فکر میکنم پستونک پسرم و بگیرم تن و بدنم میلرژه خیلییییی وابستس شما چجوری گرفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.