۷ پاسخ

عزیزم از من به تو نصیحت درد کرد هم بخورم من از بس که نخوردم هنوزم نمیتونم چیزی بخورم و این اصلا خوب نیست تا میتونی بخور

من لقمه های ریز ریز میگرفتم مثلا هرنون لواش۸قسمت میکردم لقمه هارو هرنیم ساعت میخوردم عالیههه

کمتر بخور و البته به چیزی ک ویار داری

سلام من رود به زود گرسنه میشم هیچی نمیتونم بخورم چون قندم لب مرزه😭

باید کم بخوری اما تعداد وعده ها رو زیاد کنی

اشکال ندارها شما غذا تو به اندازه بخور چون بچتون نیاز به مواد مغذی داره

صبحانه کامل بخور وعده هاتو میتونی کمتر کنی چون اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان عشق خودم پسرم مامان عشق خودم پسرم ۵ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری