چند تا تخم مرغ آبپز کن، هر دو سه ساعت یکبار یدونه نمک بزن خالی خالی بخور
هم برای وزن بچه خوبه هم پروتئین داره نمیزارن ضعف کنی
عزیزم مغزیجات بخور و میوه اینا قند ندارن وزپ بچه ات پایین میشه اگه تغذیه ات کافی نباشه بالاخره تو الان برای دونفر داری تغذیه میکنی
(منم خیلی نگران وزنم بودم و هیکلم ولی رفتم سونو این هفته گفت وزن بچه یه هفته عقبه خیلی عذاب وجدان گرفتم من و شمای مادر در قبال اون کوچولو مسئولیم )
نگران نباش الحمدلله که قند نداری راحت هرچی دلت میخواد بخور من روزانه الان شیر و پودر بادوم و عسل میخورم هم سیر کننده اس هم برای تغذیه جنین و وزنگیریش عالیه
همش که نمیخوای شیرینی بخوری که قندت بره بالا
اینجوری هم خونرسانی به بچه کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.