۷ پاسخ

نه کاملا له له، اول تا دوماه پیش اینا کاملا میکس میکردم اما بعد از اون با قاشق له میکردم و کلا بافت دار میدادم تا بتونه بجوه و قورت بده
کم‌کم بافت دار بده تا بلعیدن و یاد بگیره

منکه همه چی بهش میدم

@labasforoshi02
خانما لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباسهام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..همه به قیمت تولیدی هستن .تکی به قیمت عمده
09168947617اینم شماره مه😘🌹

دیشب براش سیب زمینی و جو پرک با یدونه پاستا گذاشتم قشنگ پخت بعد شیر پاستوریزه ریختم با کره آبش که کم شد میکس کردم خیلی دوست داشت

یه روز ترکیب برنج و مرغ و بلغور گندم و جو پرک با هویج یا سیب زمینی یه روز همین ترکیب با ماهیچه
صبحونه یا فرنی یا حریره بادوم یا از این غذاهای ماجان،عصرونه یا ماست و آووکادو میدم یا موز یا ترکیب هلو و موز

مامانا یه سوال 👀💛
نی‌نی‌ت غذا خوردنش اذیتت می‌کنه؟ یا حس می‌کنی برنامه‌اش اصولی نیست؟ 😔🍲

اینجا قراره خیالت راحت شه 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا بهونه‌گیر
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا می‌خوای یه تنوع خوشمزه به برنامه‌ش بدی

حتی اگه درگیر اینایی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 یا حساسیت غذایی

من کنارت هستم تا یه برنامه خوشمزه، مقوی و اصولی داشته باشی 🥣🍓

🎁 یه خبر خوب:
برات «مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه» دارم 😍

اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بده: @Atena_0422
👉 یا بیا کانال: @ninifoodartam

✨ بنویس «برنامه رایگان»

سلام همون غذای خودمون بدون نمک
اگرم نشه غذای خودمون و بدم سوپ رشته، سوپ جو، کتلت، عدس پلو ، لوبیا پلو، لوبیا ، آبگوشت...

سوال های مرتبط