بچتم کدنیا بیاد میای میگی واای چقدر سخته خابم میاد خستم بخیه هام دردمیکنن بچه نمیخابه چیکار کنم😂🤣
کل گهواره همینه تا زایمان نکردن میگن کاش زودتر زایمان کنیم زایمان میکنن باز میان میگن کاش هنوز دوران حاملگی بودیم هیشکی از وضعش راضی نیس توهیچموقعیتی
کاش منم بچم پیشم بود عملش کردن دخترمو کلا 24ساعت ندیدمش دلم براش پر میکشه هر کی پیاممو دید یه صلوات برای سلامتیش بفرسته
خوش به حالتون همگی به فکر بغل کردن زودی هستید.
من میگم کاش میشد یکم دیرتر بیاد.با وضعیت خونمون.
عزیزم عجله نکن همه چیز توزمان خودش .الان از زمانت استفاده کن که دنیا بیاد موهات نمیتونی شونه کنی
منمممم😑😋
من کامل درک میکنم چی میگین... میگم یعنی میشه انشالله بسلامتی بغلش کنم
بچت ب دنیا بیاد خیلی بهتر میشی منم اینجوری بودم
اون موقعم ادم از بیخوابی و خستگی داغونه 😣 ولی در کل همشون شیرینی هم دارن کلی
هم انتظارش هم سختی های بعدش امیدوارم همه ی نی نی. هاتون به سلامتی دنیا بیان و زیر سایتون بزرگ بشن
کاش منم باردار بودم
لذت ببر از این روزات
شب نخوابیدن هات یه طرف شروع میشه مشکلیم داشته باشع خدایی نکرده یه طرف
من خستم شبو روزو دارم همینجوری میگذرونم حداقل چهل روزش بشه 😫
منم مثل شما بودم ولی این هفته های بالا خبری جز درد و....نیست هفته پایین خوبه حالتو بکن
خیلی خستم
کی میشه من برسم ۳۳ هفته😑😂
هرکسی یجور خسته شده دیگ عزیزم
عزیزم تو که دیگه نزدیکی به اون روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.