سمت شماها رعد و برق هست؟ منو دخترم میترسیم 😕

۴ پاسخ

آره خیلی بد بود خداییش

بله....ترس نداره گلم

بعله هس چرا تو خونه از چی میترسین

نترس بابا تموم شد

سوال های مرتبط