خانما خوردن کشک زیاد برای جنین خوبه عاشق کشکم؟؟

۸ پاسخ

خیلی خوبه لبنیات فقط یبوست میاره

کشک خودش اکیه اما نمکش فشارتو میبره بالا خوب نیست

بچت سفید میشه . بخور

کیفیت بالا محکم و بادوام 🤌🏽♥️
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

شور نباشه موردی نداره

کلسیم داره خوبه

به اندازه بخور گلم

هیچ چیزی زیاد رویش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۶ ماهگی
مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو ۲ ماهگی
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان selin مامان selin ۳ ماهگی
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد