۸ پاسخ

چ جوری بااون ناخونا بچه نگه میداری!

ایشالا حالت روز به روز بهتر بشه و دیگه هیچوقت دعواش نکنی و رو لباتون فقط خنده باشه عزیزم حال ماام خوب کردی با تاپیکت

آفرین خواهر قشنگمممم تو بهترینی انشاالله همیشه دلت شاد لبت خندون باشه

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

سلام.همیشه به شادی عزیزم.
فقط بدون وقتی مادر میشیم یک سری از نکات هم بهداشتی و هم ایمنی رو باید برای کوچلومون رعایت کنیم.

همیشه خوش باشین عزیزم
ولی به ناخون کارت بگو ناخون انگشت وسطی با انگشت حلقه رو نوکش رو کج کاشته

با ناخونات راحت کار میکنی؟

وا چرا قلبا مشکی

سوال های مرتبط