تو دوران بارداریتون بیشتر کدوم مربا رو میخورین؟

۵ پاسخ

من مربا گل خوشم میاد

چند بار فقط مربای به و کُندس و توت فرنگی خوردم زیاد اهل مربا خوردن نیستم

هیچ وقت تو زندگیم دوست نداشتم

مربا میخورم بالا میارم😢

سلام.مربا البالو.دبه.
هویج کم چون میگن خوب نیست.

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد