شایدکم خون باشی من وقتی کم خون بودم اینجوری میشدم
من سرگیجه خیلی بدی داشتم ک ازمایش دادم خوب شدم ولی تاری دید ن نداشتم ختما ب دکتر بگو خب
علائم دیگه ای نداری
مثل درد یه طرفه
یاورم
یه آزمایش ادرار بده شاید خدای نکرده دفع پروتئین باشه یکی ازعلائمش تاری دیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.