کسی تاری دید داشته فشارمم چک کردم رو دهه یک هفتس این طوری شدم

۳ پاسخ

شایدکم خون باشی من وقتی کم خون بودم اینجوری میشدم

من سرگیجه خیلی بدی داشتم ک ازمایش دادم خوب شدم ولی تاری دید ن نداشتم ختما ب دکتر بگو خب

علائم دیگه ای نداری
مثل درد یه طرفه
یاورم
یه آزمایش ادرار بده شاید خدای نکرده دفع پروتئین باشه یکی ازعلائمش تاری دیده

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری