۶ پاسخ

من با اینکه بالش میزارم بین پام ک ب پای زیر فشار نیاد بازم طرف زیری خواب میره

اره منم هستم .ی بالش بزار کنارت مثلا بزار پهلوی چپ خودتم ب پهلو چپ شو یه پاتو بزار روش اینجوری دیگه اذیت نیستی .منم این کار میکنم وزن ی پا میفته رو اون بالش

تصویر

منم همینطور با اینکه خودم الان ۱۵هفته ام

منم دقیقا

منم شب تا صبح فقط دارم پهلو ب اون پهلو میشم از پا درد

اره والا منم همونم

سوال های مرتبط

مامان آوا💕 مامان آوا💕 ۸ ماهگی