۷ پاسخ

نیتز ب نشستن نیست،فقط اروم باید غلت بزنین

عزیزم نیاز نیست بشینی اروم بیا رو‌کمر بعد باز بیا اون یکی پهلو

اصلا لازم نیس همونجوری اروم پهلو به پهلو شو

۷ ماه به بالا

اصلا رو شکم نخوابید فقد به پهلو بعدم برای پهلو به پهلو شدن اصلا نیاز نیس بشینی دیگه بچرخی به پهلو دیگه به آروم همینجور که خوابیدی بچرخ

من از هفته های شما رعایت میکردم ولی الان دیگه بخوام نمیتونم رو کمر بخوابم شکمم درد میگیره

میگن ماه های اخر

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیست‌ویکم بارداری