۵ پاسخ

هیچ‌لازم نیس زیاد به این چیزا حساس نباش فقط آروم آروم بیا رو کمر بعد برو رو پهلو

لازم نیس بشینی. طاق باز شو و دنده ب دنده شو

هیچ هفته ای فقط اروم جابع شو همین

هیچ هفته لازم نیست بشینی فقط آروم اول بیا رو کمر بعد بچرخ اون طرف

از ۱۶هفته

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیستم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی