سلام باید از هفته چند بشنیم پهلو به پهلو بشیم؟

۵ پاسخ

از ۲۰ هفته میگن باید نشست
میگن با غلتیدن احتمال چرخیدن بند ناف دور گردن بچه هست

و منی ک هنو به شکم میخابم 😂😂

نیازی به نشستن نیس، هر وقت خواستی پهلو به پهلو بشی ، پاهاتو جمع کن اروم بچرخ طاق باز شو البته با دستت شکمتو حمایت کن ، بعد یواش برگرد اون سمتی که میخوای ، البته اینم الان زوده ، هروقت شکمت خیلی بزرگ شده اذیت میشدی

هفته هاي اخر ك شكمت خيلي بزرگ شده و بچه بزرگه٣٢هفته به بعد

من سر دخترم اصلا ننشستم تا آخرش همینجور عادی چرخیدم🤣

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری