از ۲۰ هفته میگن باید نشست
میگن با غلتیدن احتمال چرخیدن بند ناف دور گردن بچه هست
و منی ک هنو به شکم میخابم 😂😂
نیازی به نشستن نیس، هر وقت خواستی پهلو به پهلو بشی ، پاهاتو جمع کن اروم بچرخ طاق باز شو البته با دستت شکمتو حمایت کن ، بعد یواش برگرد اون سمتی که میخوای ، البته اینم الان زوده ، هروقت شکمت خیلی بزرگ شده اذیت میشدی
هفته هاي اخر ك شكمت خيلي بزرگ شده و بچه بزرگه٣٢هفته به بعد
من سر دخترم اصلا ننشستم تا آخرش همینجور عادی چرخیدم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.