شیر موز انبه که ایراد نداره ایشالا ؟🥲

۷ پاسخ

بخور نوش جونت

ایراد نداره اما خیلی گرمه سعی کن گرمی نخوری برا زردی بچع

نه بخور چه ایرادی داشته باشه

نه جانم

ن خیلی هم مفیده جا مارو هم خالی کن

ن گل همش مفیده

نه عزیزم نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱۴ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی