خب از بعد از خوردن نون وپنیرت 8ساعت بگذره میتونی بری آزمایش بدهی
عزیزم فقط ۸ساعت ناشتا باش بیشتر نشه!شام هم شب قبلش کامل کامل بخور چون اگه موقع ازمایش خیلی گرسنه باشی قندت بالا میره
۸ ساعت ناشتایی کافیه
الان دیگه هیچی نخور تاان شاءالله فردا صبح که رفتی 8ساعت میگذره
۸ ساعت ناشتا باید باشی، میتونی صبح دیرتر بری ازمایش
سلام اشکال نداره بروصبح انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.