رفلاکس کی برطرف میشه

۴ پاسخ

دحتر منم داره دکتر بهش پودر اس امپرازول داد دو روز دادم امروز خداروشکر بالا نیاورده

بعضیا هستن چهار ماهگی بعضیا شش ماهگی بعضیا هم من تا یکسال شنیدم

خدا میداند

منم بچم امشب بخاطر رفلاکس اروم نداره

سوال های مرتبط

مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان ژیکان مامان ژیکان ۱۶ ماهگی
مامان nila💜 مامان nila💜 ۱۱ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی