۵ پاسخ

من همیشه میزارم اصلا خراب نمیشه

نه بد نمیشه ولی اگه توی محیط بیرون باشه هرچه بیشتر بمونه ترش تر میشه اگه ترش دوس دارین بذارش بیرون بمونه

نه بزار جاریم همیشه میزاره فریزر بعد مهمان داشته باشه می‌زاره بیرون یخش باز بشه

نه چیزیش نمیشه

نمیدونم من تاحالا انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان ملکا مامان ملکا ۱ سالگی