تو بارداری میشه دندون بکشیم

۵ پاسخ

اگه قرص اسپرین یا امپول انوکساپارین‌میزنی نه

سه ماه دوم بارداری میتونی دندان درست کنی
فقط کار زیبایی مثل کامپوزیت و لمینیت برات انجام نمیدن چون ممنوعه
من تو پنج ماهگی ی دندان کشیدم ( جراحی کردم ) یدونه هم عصب کشی کردم بعد زایمان باید پر کنم الان پانسمان داره
اجازه گرفتن عکس با شیلد شکمی داری
داروی بی حسی هم خودشون برات از داروی مجاز استفاده میکنن
فقط این کار ها زمانی انجام میشه که تاییدیه دکتر زنان حتما داشته باشی
دندانپزشکی برو بهت نامه میده بده دکترت امضا کنه مهر بزنه بعد کارات انجام میشه

بله ولی بهتره درسش کنی بجای کشیدن

سه ماه دوم میشه

دکتر به من گفت ۱۸ هفته بع بعد تازه میشه کارهای دندونپزشکی انجام داد

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایهان❤🥺 مامان ایهان❤🥺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وهشتم بارداری