اگه قرص اسپرین یا امپول انوکساپارینمیزنی نه
سه ماه دوم بارداری میتونی دندان درست کنی
فقط کار زیبایی مثل کامپوزیت و لمینیت برات انجام نمیدن چون ممنوعه
من تو پنج ماهگی ی دندان کشیدم ( جراحی کردم ) یدونه هم عصب کشی کردم بعد زایمان باید پر کنم الان پانسمان داره
اجازه گرفتن عکس با شیلد شکمی داری
داروی بی حسی هم خودشون برات از داروی مجاز استفاده میکنن
فقط این کار ها زمانی انجام میشه که تاییدیه دکتر زنان حتما داشته باشی
دندانپزشکی برو بهت نامه میده بده دکترت امضا کنه مهر بزنه بعد کارات انجام میشه
بله ولی بهتره درسش کنی بجای کشیدن
سه ماه دوم میشه
دکتر به من گفت ۱۸ هفته بع بعد تازه میشه کارهای دندونپزشکی انجام داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.