آنومالی دومو چندهفتگی باید انجام داد؟؟؟

۶ پاسخ

بین هفته ۲۴تا۲۸

من دکترم انومالی مجدد 26هفته نوشت برام

لازم نیس ک

از ۲۸ هفته تا ۳۰ دکتر به من گفت که من ۲۹ هفته و ۶روز نوبت گرفتم

عزیزم انومالی دوم مخصوص 16 تا 18 هفته است.
شما 23 هفته ای و رد شده

من که انجام ندادم
دکترت گفته انجام بدی؟

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ویکم بارداری