شماهم سزارین دومتون سخت بود 🙁

۶ پاسخ

منم سزارین دومم اما از اولی اصلا یادم نیس ۸سال میگذره 😬

منم زایمان دوممه
زایمان اولم ک خیلی خیلی خیلی خوب و سبک بود
امیدوارم زایمان دومم خوب باشه و سبک

منم شنیدم خیلی سخته ولی خواهرم اینقدر راحت بود که فرداش اومد نشست کنارمون ناهار خورد انگار بدن با بدن فرق داره 😰

نه راحت بود یکم فقط جا بخیه میسوخت

وای اولی خیلی سخت بود هم از نظر جسمی هم روحی

ن خداروشکر تازه پمپ درد هم نداشتم
و روز پنج دیگ خودم تنها شدم

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی