منم سزارین دومم اما از اولی اصلا یادم نیس ۸سال میگذره 😬
منم زایمان دوممه
زایمان اولم ک خیلی خیلی خیلی خوب و سبک بود
امیدوارم زایمان دومم خوب باشه و سبک
منم شنیدم خیلی سخته ولی خواهرم اینقدر راحت بود که فرداش اومد نشست کنارمون ناهار خورد انگار بدن با بدن فرق داره 😰
نه راحت بود یکم فقط جا بخیه میسوخت
وای اولی خیلی سخت بود هم از نظر جسمی هم روحی
ن خداروشکر تازه پمپ درد هم نداشتم
و روز پنج دیگ خودم تنها شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.