۶ پاسخ

زیر ۶ سال نهایت پنج و نیم قبول نمیکنن

۵ سالگی
اما اگه دختره دیر تر شروع کنه بهتره مثلا ۶سالگی به بعد چون عفونت ممکنه بگیره بزار بزرگ تر بشه بهتره

من از ۲ سالگی میبردم پسرمو

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

پسر من از پاییزه میره

۶سال بنطرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان سیدایلیاوعلیسان مامان سیدایلیاوعلیسان ۵ سالگی