من انقدر اینجا دیدم همه گفتن از چهار ماهگی دیروز از دکتر پسرم پرسیدم و گفت به هیچ وجه این کار رو نکن. دکترشم از دکترهای معروف و سرشناس تهرانه.
بمن دکتر گف ۴ ماهگی شروع کنم
من از 3ماهگی
عزیزم طبق نظر پزشکتون از چهارماهگی تست گیری کن و شروع کن ولی پزشک نوزادتو اول شرایطشو چک کنه
اره من
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.