سلام کسی هست زودتر از ۶ ماهگی غذا شروع کرده باشه؟

۶ پاسخ

من انقدر اینجا دیدم همه گفتن از چهار ماهگی دیروز از دکتر پسرم پرسیدم و گفت به هیچ وجه این کار رو نکن. دکترشم از دکترهای معروف و سرشناس تهرانه.

بمن دکتر گف ۴ ماهگی شروع کنم

من از 3ماهگی

عزیزم طبق نظر پزشکتون از چهارماهگی تست گیری کن و شروع کن ولی پزشک نوزادتو اول شرایطشو چک کنه

اره من

سوال منم هست

سوال های مرتبط