خانما برا باز شدن پریودی چی خوبه بخورم

۴ پاسخ

این چای کراک که می گی چی هست از کجا بگیرم

یه نصف لیوان غلیط خوردم

من قبلن چای کراک و ماسالا میخوردم جواب بود الان اینا هم دیگه روم جواب نمیده نمیدونم چی بخورم

اگه باردار نیستی زعفران

سوال های مرتبط

مامان یگانه جونم مامان یگانه جونم ۲ سالگی
مامان جوجه طلایی🐥 مامان جوجه طلایی🐥 ۲ سالگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی