خانما کمردرد پریود دارم چی کنم

۳ پاسخ

من دیابت دارم ۳۸ ام تموم میشه ختم بارداریه

سزارینی هستی

هیچی نگران نباش این دردا عادیه چن هفته های آخری
منم جوری بودم که میگفتم الان میزام

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی