۸ پاسخ

من تو گهواره دیدم یکی سیب زمینی ابپز با کره میخورد وزن بچش خوب بود

حلیم زیاد بخور بستنی وانیلی آجیل مخصوصا گردو این ده روز خودتو ببند به کباب و‌گوشت و پروتئین مث سینه مرغ و این‌چیزا
ایشالا بسلامتی بدنیا بیان

سلام مامانا میشه کمکم کنین تو انتخاب اسم کوچولوم اسم داداشش رهامه کوچولوی تو راهیمونم پسره چه اسمایی به رهام میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟

تخم مرغ آبپز آجیل غذاهای پروتئین دار لبنیات خیلی خوبند بخور حتما معجون مغزیجات هم خوبع
پودر فست میل هم خیلی خوبه من خوردمم

انوکسا نمیزدی

منم دیروز رفتم سونو وزن دخترم 1700 خیلی ناراحتم دور شکمش عقبتره از بقیه جاها

پسر من۱۵۰۰ وزن تولدش بود ولی فقد بخاطر ذخیره قند پایینش بستری شد یهفته
شیر خودمو میخورد بلد بود مک میزد بعدشم مرخص شد
خداروشکر الانم خوبه از نظر رشدی و وزن گیریش
نگران نباش وزن کم با توجه و رسیدگی زیاد جبران میشه
فقد تا یمدت باید تمرکزت روی بچه ها باشه

من تک قل ام دو هفته عقبه و توی ۳۳ هفته وزنش ۱۷۵۰ بود، از دیروز آمپول انوکسا شروع کردیم😞

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری