۵ پاسخ

اره یه جوراب و سربند هم براش بگیر

میخوای ببری شاهچراغ
من رستا رو میبرم شاهچراغ انشالله 🥰

قشنگ خالم 😍🧚🏼‍♀️♥️🍓🧿🧿🧿

ای جون
خوبه عزیزم
حتما که نباید لباس مخصوص باشه
التماس دعا♥️

اره خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی