۳ پاسخ

اگه علاقه داره حتما زود یاد میگیره

😂من خودم از شیش سالگی اسکیت کار کردم بچم دوسالشع براش گرفتم بهش یاد دادم

آره من ۸ ساله بودم پدرم برام اسکیت خرید، خونمون بزرگ بود اولش تو خونه تمرین کردم چند بار افتادم بعدش یاد گرفتم دیگه تو خیابون و جاده همش اسکیت پام بودم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته نوزدهم بارداری