اگه علاقه داره حتما زود یاد میگیره
😂من خودم از شیش سالگی اسکیت کار کردم بچم دوسالشع براش گرفتم بهش یاد دادم
آره من ۸ ساله بودم پدرم برام اسکیت خرید، خونمون بزرگ بود اولش تو خونه تمرین کردم چند بار افتادم بعدش یاد گرفتم دیگه تو خیابون و جاده همش اسکیت پام بودم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.