ایا من قند دارم؟ ۳۵ هفتمه🥴

تصویر
۳ پاسخ

باید زیر ۱۴۰ باشه.حتما به دکترت بگو تا داروتجویز کنه

دو ساعت باید زیر ۱۲۰ باشه خیلی بالاست

بله باید زیر ۱۴۰ باشه بالاست قندت

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آیهان نیهان مامان آیهان نیهان ۱۴ ماهگی