اونایی که ۵/۵/۵ زایمانشونه کیان؟😅😅😅😅

۱۳ پاسخ

من اما نمیخوام اونروز بیوفته

احتمالا من
میشم ۳۸ و ۵ روز
البته اصراری ندارم
فقط بچه م‌ به وقت و سالم باشه
خودم ۴/۴/۷۴ هستم چیشد مثلا ؟!😂😂😂

من با اجازتون

من البته تاريخ طبيعي زده برام ك من سزارينم تير ماه خدا بخاد زايمانمه

ب نظرم اگه زایمانتون اون روز نیست ب خاطر تاریخ رند نرید زود زایمان کنید،بیشتر ب فکر سلامتی بچه هامون باشیم ،منم بچم مردادیه اما هیچ وقت این کار رو نمیکنم ،خودش هر موقع خواست بیاد ب دنیا😍

من به هیچ عنوان نمیخوام اون روز باشه زایمانم چون مطمئنم شلوغ میشه و رسیدگی بیمارستان ضعیف میشه
و واقعا درک نمیکنم چرا انقد واسه اون تاریخ همه دارن حرص میزنن! تاریخ چه تاثیری داره رو زندگی بچه آخه🤦‍♀️

من😂 ولی میخام سز کنم جلوتر میوفته

من ۴۰ هفته ۵,۵ میشم ولی چون طبیعی ام زودتر میشه یه هفته ده روزی

من اگه طبیعی میخواستم زایمان کنم این تاریخ بود

دکتر میخاد قاچاقی سزارینم کنه میگه تاریخ پنجم بزرس اذیت میکنه نمیتونم کاری کنم برات😐از یکم تا هشتم یه تاریخ میدم بهت

سلام علیکم 😂

من سنو اخرین روز زده ۴ پنج ینی میشه دکتر پنج پنج عملم کنخ

من ولی طبیعی میخام سز کنم جلوتر میوفته

سوال های مرتبط

مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی