من بهش ببلاک کامفورت میدم دل درد و کولیکش خیلی بهتر شده اولا بهش اپتامیل میدم شکمش خیلی نفخ میکرد
من به پسرم بعضی وقتا میدم اذیت نمیشه اما وزن دهیشو نمیدونم
من دو روزه شروع کردم بجای اپتامین دارم میدن ب پسرم
فکر کنم نفخش کمتر از آپتامین هست و چرب تره
من اپتامیل پرونوترا میدم ب پسرم وزن دهیش خیلی خوبه
وزن تولدش ۲۷۰۰ بود امروز ماشاالله ۳۶۰۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.