امان از نفخ و یبوست 😖

۵ پاسخ

برای ییوست میوه بخور

سلام مامانا من که مردم از سوزش معده گاهی حس میکنم هر چی تو معده ام هس داره میاد تو دهانم چی کنم

واسه من هیچی مثل روغن زیتون تاثیر نمیزاره
خیلی خوبه
هر شب یکی دو قاشق میخورم

نمیخوای بزایی؟؟؟؟🤔🤔🤔

همیشه حاضر درصحنس 🤣

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا.علیسان مامان محمدرضا.علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا مامان سورنا ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۰ ماهگی
مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 ۳ ماهگی