الو بخارا
زيتون چند تا دونه
لواشک
زرد آلو
پر زرد آلو رو شب تا صبح خیس بخوره بعد بخورید
انجیر رو داخل روغن زیتون و کمی گلاب بخیسونید و بخورید
خاکشیر اصلا خوب نیس دهانه رحم رو باز میکنه…روغن زیتون رو غذات بریز/الو خیس شده و انجیرخیس/
من هم همینجور بودم هیچ روشی نجاتم نداد رفتم دکتر شربت هیدروکسید منیزیم و قطره دایمتک داد بهم خوب شدم. راحت شدم
انجیر و آلو
آلو و انجیر بخور مخصوصا خیس شده امروز ناهار برای خودت آلو خورشت درست کن
انجیر خشک توی گلاب بخیسون صبح به صبح بخور عالیه
منم یبوست دارم وحشتناک اذیت میشم دیگه نمیدونم چی باید بخورم ک اذیت نشم همه چی هم امتحان کردم
برگه زردآلو بخور زیاد
شب انجیر خیس کن با اب یا شیر صبح ناشتا بخور
اب و سبزیجات رو فراوون بخور
برگه خیس کن شب بعد صبح ناشتا بخور
سالادتو با روغن زیتون شبا بخور
من شیافت گلیسیرین میزنم یساعت نشده خوب میشم
برو دکتر حتما عزیزم . یه پودر بهت میده اب رو اتش
منم همینجوری بودم الان خیلی بهترم
انجیر خشک بگیر تو اب خیس کن هرشب موقع خواب بخور
صبح ها اب ولرم ابلیمو و خاکشیر بخور
و مایعات زیاد بخور غذای سفت نخور
سبزیجات زیاد بخور
تخم شربتی و خاکشیر در طول روز با اب بخور حتما
این کارا که گفتم حتما انجام بده خوب میشی
خصوصا از خوردن انجیر غافل نشو
الو یا زردالو اینابخور
زردالو هم خوبه بخور
شربت لاکسی ژل بگیر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.