مامانا شماها



چند هفته انومالي گرفتيد

هزينش چقدر شد؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

۱۹۰۰بود من ۹۰۰خورده ای بیمه کم کرد ۹۰۰دادم

۱۸ هفته و ۴روز

یاابوالفضل چقدرگرونه شده مغز سوت کشید

خواهش میکنم

البته جاهای دیگه بدون بیمه بود7400
باز جای دیگه پرسیدم گفت از3500شروع میشه تا12بستگی به درخواست دکتر داره

سلام 18هفته و3روز

با بیمه2800

من نوبت گرفتم گفت ۷۸۰۰

من ۱۷هفته و ۳ روز رفتم
۳۸۰۰ شد

۱۸ هفته ۶ روز بود رفتم ۳۷۰۰
البته جا با جا فرق داره

من ۱۸ هفتع دقیق رفتم
۴ ملیون و ۲۰۰ شد

13هفته سه روز 5میلیون 140هزار تومان ولی دیگ 16هفته برا تعیین جنسیت دقیق برم هزینه نمیدم

17 هفته و 5 روز
7 میلیون ناقابل

۱۷ و ۵ روز رفتم

۱۸هفته و ۴روز
فردا میرم برا انومالی ۵۴۰۰

من ۱۸ هفتگی رفتم نزدیک ۳ تومن شد

سوال های مرتبط

مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری